Music In My Life

Tag Dirinya...

5 perkara yang wajib anda beli:
-T-shirt yg simple & lawo
-Selipar / sandle / kasut yg simple tp lawo..huhuhu
-Brooch yang besor & lawo
-Tudung yg simple & senang pakai
-Kain Pasang

5 perkara yang wajib ada dalam poket/bag anda:
-Hanset 2 ketul (kiri n kanan)
-Purse
-Anak kunci kete
-Buku bank ASB (simpanan bersama aku & myHunny)
-CoMpact PowDer, LipGloss, LipStik & PerFume

5 perkara yang wajib ada dlam dompet anda:
-Ic
-Lesen memandu
-Kad bank
-Duit >= rm10 @ <= rm50
-Gambo tunang aku


5 gaya penampilan yang anda gemari ketika bersiar²:
-T-shirt
-Sluar core draw / jeans & Tudung
-Selipar levis merah / Kasut hush puppies
-Beg silang from acheh

-Jam tangan edwin

5 tempat yang anda gemari ketika bersantai bersama teman/pasangan anda:
-Pantai (Ikut Tunang aku Jumpe Bdk2 CluB Provt dia)
-Shopping kompleks (lepak2 smbil cr brg)--->brg2 aku la nie..huhu
-Kedai makan (fastfood,maggi sup,foodCourt mydinMall K.T,Seafood Tok Jembal)
-BowLing @ TER (Ley Lawan BowLing ngan Tunang aku...hehehe)

-Klo kat Jb kami suka lepak @ JusCO TaMan U---> StarBuck Cofee (Tunang aku suka)

5 topik yang anda gemari ketika bersama pasangan/teman anda:
-ckp pasal makan...huhuhu (tunang aku suka mkn)
-
Bercakap ttg masa depan kami
-
Ckp pasal opis aku
-Dgr tunang aku citer pasal opis dia
-Sembang-sembang kosong

5 mangsa tag yang anda gemari:
-My tag
-
My opis fren
-My x-scol fren

-
Kak ima (bakal biras)
-Sape2 jer yg ade tag..huhu
0 Responses