Music In My Life

Anniversary ke-5 aku & dia...

from : dirinya

25 Nov 2009 nie genap 5 tahun aku kapel ngan tunang aku..Pejam celik pejam celik dah 5 tahun aku kapel.actually aku kenal tunang aku nie dh 6 tahun lebih..ms 2 kami satu sekolah ms di smk sultan ahmad (ting.6 rendah)..tp kejap jer aku kat sek 2 then aku dpt offer blaja kat batu pahat..ms form 1-form 5 aku sek kat smk manir dlu..setahun lebih gak aku kawan ngan dia then br declare kapel..huhuhu..dlm ms 5 tahun nie mcm2 dugaan..org ckp gaduh 2 biase la..suami isteri pun bleh gaduh..Alhamdulillah la hub aku ngan dia setakat nie kekal lg wpn mcm2 dugaan yg harus ku hadapi..huhuhu..hurmm..tahun nie sempat la aku sambut anniversary ngan my hunny coz aku blk trganu..kebetulan 27hb raya haji..aku bertolak blk trganu 24hb petang...24hb aku msk opis half day jer la..then terus berangkat blk trganu..so..25hb tue leh la aku jumpe my hunny..huhu..hmm..ape2 pun aku harap hub aku dgn dia nie kekal la hingga kejinjang pelamin dan ke akhir hayat aku berdua..owh yer...26 Januari 2010 nie lak genap la 1tahun aku jd tunang hunny..kawinnnnn...???hmm..blom tau lg tarikhnyerrr....tggu jerrrr....
0 Responses